Anida Abaz - njena priča u ASA CENTRAL osiguranju
Osoba koja svojom energijom, osmijehom i profesionalnim pristupom svakodnevno doprinosi uspjehu filijale Sarajevo Anida Abaz i njena priča u ASA CENTRAL osiguranju.

Magistar poslovne uprave, Anida Abaz, već dvije i po godine uspješno obavlja ulogu administratorice filijale Sarajevo u ASA CENTRAL osiguranju. Poznata po svom vedrom duhu, pristupačnosti i komunikativnosti, Anida svakodnevno doprinosi efikasnom radu filijale i ugodnoj atmosferi u timu. Svoj posao doživljava kao priliku za stalno učenje i razvoj, a kolege je opisuju kao osobu na koju se uvijek mogu osloniti. U nastavku otkriva kako izgleda njen radni dan, koji su najveći izazovi i šta je to što je svakodnevno motiviše u poslu.
Kako je počela tvoja priča u ASA CENTRAL osiguranju i koji su bili prvi koraci u kompaniji?
Moja priča u ASA CENTRAL osiguranju počela je u februaru 2023. godine, kada sam se pridružila kompaniji na poziciji u Kontakt centru. Taj početni period bio je izuzetno važan jer sam kroz svakodnevnu komunikaciju s klijentima stekla temeljno razumijevanje poslovnih procesa, potrebe klijenata i same organizacione kulture kompanije. Nakon četiri mjeseca, ukazala mi se prilika da pređem na poziciju administratora filijale Sarajevo, što sam doživjela kao značajan profesionalni korak i potvrdu mog dosadašnjeg angažmana.
Šta te privuklo radu u osiguranju i administraciji - jesi li oduvijek znala da želiš taj poziv ili je to sve išlo spontano?
Spoj organizacije, odgovornosti i komunikacije je nešto što me oduvijek privlačilo. Administracija mi omogućava da spojim preciznost s dinamičnim radnim okruženjem, što mi odgovara po temperamentu. Iako me je put donekle spontano doveo do osiguranja, prepoznala sam da je to oblast koja nudi stalno učenje i mogućnost napredovanja, što me dodatno motivisalo da se i dalje razvijam.
Kakva je uloga administratora prodajne filijale u svakodnevnom funkcionisanju osiguranja?
Administrator je ključna poveznica između različitih odjela – prodaje, korisničke podrške i drugih sektora. Svakodnevno pratim administrativne procese, ažuriram dokumentaciju, koordiniram zadatke,uključena sam i u operativne tokove poslovanja. Uloga administratora zahtijeva i proaktivnost, u smislu da je često potrebno i da predvidim potrebe filijale prije nego što one postanu izazov, što doprinosi efikasnosti cijelog tima.
Koliko je važna koordinacija između administracije, prodajnog tima i korisničke podrške?
Koordinacija je temelj uspješnog poslovanja. Kada administracija, prodaja i korisnička podrška funkcionišu kao jedinstvena cjelina, rezultat je brža i kvalitetnija usluga klijentu. Moja uloga često podrazumijeva upravo to – usklađivanje aktivnosti, rješavanje prepreka i pružanje podrške kolegama, jer vjerujem da dobar tim donosi najbolje rezultate.
Tim u filijali Sarajevo - kakva je atmosfera među kolegama?
Slobodno mogu reći da nas kao tim karakterišu međusobno poštovanje, saradnja i otvorena komunikacija. Atmosfera je pozitivna i kolegijalna, što nam omogućava da i u dinamičnim situacijama zadržimo profesionalnost i osmijeh. Svako daje svoj doprinos, ali uvijek postoji spremnost da jedni drugima pomognemo.
U čemu je najveća ljepota, a u čemu najveće zadovoljstvo ovog posla?
Najveća ljepota mog posla je što svaki dan donosi nešto novo - izazov, situaciju ili priliku da naučim i napredujem. Najveće zadovoljstvo mi je kada vidim da moj doprinos olakšava rad kolegama, te da zajedničkim radom postižemo vidljive rezultate i zadovoljstvo klijenata.
ASA CENTRAL osiguranje često ističe važnost timskog duha. Kako se to osjeti u svakodnevnom radu?
Timski duh u ASA CENTRAL OSIGURANJU se osjeti kroz međusobnu podršku, povjerenje i spremnost da svi doprinesemo zajedničkom cilju. Kada se pojavi izazov, niko ne ostaje sam - uvijek postoji otvorena komunikacija i spremnost na saradnju. Upravo ta atmosfera čini da se posao radi s više motivacije i posvećenosti.
Kada biste morali opisati ASA CENTRAL osiguranje u tri riječi, koje bi to bile?
ASA CENTRAL osiguranje bih opisala kao pouzdano, odgovorno i savremeno.
- Pouzdano, jer klijenti mogu računati na sigurnost i stabilnost u svakom segmentu poslovanja.
- Odgovorno, jer njegovi uposlenici profesionalno pristupaju svakom zadatku i korisniku.
- Savremeno, jer pratimo trendove i uvodimo inovacije koje olakšavaju komunikaciju i dostupnost usluga.
Da li je teško uskladiti ovako odgovoran posao, u neku ruku zahtjevan, sa privatnim životom i drugim ambicijama?
Zavisi od situacije do situacije, ali uz dobru organizaciju ništa nije nemoguće. Pored poslovnih angažmana koji me ispunjavaju u svakom smislu, ponosno ističem da sam ostvarena i u privatnom životu. Trudim se da porodica, posebno moje dvije djevojčice i suprug, ne osjete koliko ponekad dani na poslu znaju biti zahtjevni. S druge strane, smatram da se uz dobru organizaciju i podršku najbližih može uspješno balansirati između poslovnih obaveza i privatnog života.
Anidi želimo još puno uspješnih poslovnih godina i ostvarenih ambicija zajedno sa ASA CENTRAL osiguranjem, jer samo #SpojeniPovjerenjem možemo još više napredovati.