Razgovarali smo s Branislavom Jankovićem, menadžerom prodaje u kompaniji Autorad d.o.o.
Više od 20 godina uspješnog poslovanja zaslužuje posebnu etiketu u javnosti. Danas, putem razgovora #SpojeniPovjerenjem, želimo istaknuti kompaniju AUTORAD D.O.O., dugogodišnjeg poslovnog partnera ASA CENTRAL osiguranja i njihovog menadžera prodaje Branislava Jankovića, čije je petnaestogodišnje radno iskustvo u automobilskoj industriji doprinijelo uspješnom vođenju kompanije i izgradnji pouzdanog partnerstva s ASA CENTRAL osiguranjem.
Kvalitetni poslovni odnosi igraju ključnu ulogu u postizanju uspjeha obje kompanije, posebno kada je riječ o sigurnosti, što je dodatan motiv današnjeg intervjua. Putem korporativnog kanala prodaje, u ASA CENTRAL osiguranju predano radimo na zaštiti imovine naših klijenata, pružajući im finansijsku sigurnost kada je to najpotrebnije.
Jednako tako, posvećujemo značajnu pažnju i sigurnosti naših uposlenika, investiranjem u kvalitetan vozni park, koji predstavlja važan resurs poslovanja ASA CENTRAL osiguranja, a kojem doprinosi i uzajamna saradnja s AUTORAD D.O.O. kompanijom putem usluge servisiranja vozila. Rezultat uspješnog korporativnog partnerstva vidljiv je i u nedavnoj investiciji u šest potpuno novih automobila marke Škoda, što jasno potvrđuje visok standard odgovornosti na obostrano zadovoljstvo.
Kao uspješan menadžer, Branislav Janković je savršen izbor za nastavak serije razgovora #SpojeniPovjerenjem, budući da potpuno održava vrijednost koju ASA CENTRAL promovira, a to je izvrsnost.
Povećanje broja uposlenih s tri na dvadeset pet pokazatelj je uspješnog poslovanja i stručnog rukovodstva. Možete li nam opisati put poslovnog uspjeha kompanije AUTORAD D.O.O. te koji su ključni faktori uticali na to?
Firma AUTORAD d.o.o. Pelagićevo posluje od 1996. godine. Prvobitno je radila kao serviser vozila Volkswagen grupacije, a 1998. dobija licencu za ovlaštenog trgovca i servisera vozila marke Škoda. Prva lokacija firme je bila u Pelagićevu, a kako se vremenom posao širio, kako u prodaji, tako i u servisu, ukazala se potreba za povećanjem i broja uposlenika. U 2008. godini broj uposenika kompanije je iznosio deset. Četiri godine nakon, krenuli smo s izgradnjom novog poslovnog objekta u Brčkom, kojeg smo otvorili 2016. godine. S jasnom vizijom o ulaganjima i povećanju obima posla, iz godine u godinu smo povećavali poslovni rezultat na kraju godine, što je uticalo na kontinuirano povećanje broja uposlenih. U 2016. godini smo u opis poslovanja uvrstili i brend Seat, kao trgovac i serviser, što je dodatno obogatilo našu ponudu na tržištu automobila u BiH. Iste godine smo odlučili i za Rent a car poslovanje, čime smo omogućili korištenje automobila na samo određeni period. Inicijalni plan je bio da počnemo s deset automobila, no zbog velike potražnje, godinu smo zaokružili s 40 vozila u dugoročnom najmu. Proporconalno smo povećavali kako prodaju i najam, tako i broj uposlenika.
Biti uspješan menadžer prodaje u autoindustriji potvrda je iskustva i znanja. Koliko su Vaše kompetencije doprinijele uspješnoj saradnji s ASA CENTRAL osiguranjem?
Zahvaljujući usluzi Rent a car i potrebi za osiguranjem pripadajućih vozila, 2017. godine sam stupio u kontakt s današnjom direktoricom glavne filijale Banja Luka, Draganom Ždralo. Ona je bila naš prvi kontakt s ASA CENTRAL osiguranjem, koji se pokazao da odskočna daska za uspješnu daljnu poslovnu saradnju između kompanija AUTORAD D.O.O. i ASA CENTRAL osiguranja. Pečat uspješnoj saradnji je nedavna prodaja šest potpuno novih automobila ASA CENTRAL osiguranju, ali i osiguranje gotovo svakog prodanog vozila kompanije AUTORAD D.O.O. u ASA CENTRAL osiguranju, kroz dva primarna proizvoda za zaštitu naših vozila: obavezno Osiguranje od automobilske odgovornosti i Kasko osiguranje.
Petanest godina ste u autoindustriji. Što klijenti najviše traže prilikom kupovine automobila?
U AUTORAD D.O.O. kompaniji smo prepoznali potrebe klijenata za cjelokupnom uslugom na jednom mjestu, što smo im i osigurali. Na jednom mjestu naši kupci mogu kupiti vozilo, osigurati ga, kao i dobiti mogućnost za finansiranje. Osim toga, klijenti traže i ono nematerijalno, a to je povjerenje. U AUTORAD D.O.O. kompaniji osim imovine, povjerenje koje svaki uposlenik pruža klijentima, a klijent cijeni, je ono što nas najviše ističe.
Koliko partnerstvo s ASA CENTRAL osiguranjem utiče na sigurnost imovine kompanije AUTORAD D.O.O.?
Godine su samo broj kada je u pitanju starost, ali višegodišnja poslovna suradnja je više od broja. Šest godina kvalitetne komunikacije, međusobnog poštivanja, razumijevanja i povjerenja, vrijednosti su koje zajedno djelimo u svakodnevnom poslovanju, a koje su omogućile da naša vozila budu zaštićena u slučaju šteta i pružaju svakom klijentu sigurnost kada im je to najpotrebnije.
Vaša poruka onima koji žele postati uspješan menadžer u prodaji?
Smatram da je tim ključ uspješnog menadžerstva. Za sebe ne mogu reći da sam samo ja uspješan menadžer. Svi mi uposlenici u fimi AUTORAD D.O.O. funkcionišemo kao jedan tim. Istina je da uvijek jedna osoba mora preuzeti djelić većeg tereta na sebe, ali da bi i ta jedna osoba bila uspješna potrebno je imati cijeli tim ljudi koji ju prati. To znači uzajmna podrška, razumijevanje, kao i davanje prijedloga za poboljšanje. Jedna kap je samo obična kap, a više kapi stvara more kojem se svi divimo.