Razgovarali smo s Amelom Breščić, key account menadžericom u ASA CENTRAL osiguranju
U nastavku serije razgovora "Žena lider" u ASA CENTRAL osiguranju, razgovarali smo s Amelom Breščić, key account menadžericom, koja već pet godina gradi i unapređuje dugoročna partnerstva s ključnim klijentima kroz brokerski kanal prodaje. Njeno bogato iskustvo u oblasti osiguranja, koje traje više od 12 godina, obuhvata rad sa velikim kompanijama i pružanje osiguravajuće zaštite za složene i nestandardne rizike. Amela je stručnjak za vođenje poslovnih odnosa sa brokerskim društvima, koja zajedno sa svojim timom, korporativnim klijentima nudi kvalitetna rešenja za zaštitu njihove imovine, zaposlenih i poslovanja.
Amela uspešno balansira između profesionalnih obaveza i privatnog života kao majka dvije kćerke. Njena strast prema sportu i redovno treniranje pomažu joj da ostane energična, disciplinovana i fokusirana na posao. U našem razgovoru, podijelila je svoja iskustva iz svijeta osiguranja, put ličnog razvoja te istaknula koliko je važno pronaći ravnotežu između karijere i privatnog života.
Tvoja pozicija key account menadžera uključuje rad s velikim kompanijama i složenim rizicima. Kako izgleda tvoja svakodnevna uloga u ASA CENTRAL osiguranju i koji su najveći izazovi s kojima se suočavaš?
Moj rad svakodnevno obuhvata analizu potreba klijenata, izradu prilagođenih rješenja i aktivnu komunikaciju sa našim klijentima posredstvom brokera. Najveći izazovi su razumijevanje složenih rizika s kojima se klijenti suočavaju, kao i potreba za stalnom adaptacijom strategija uslijed promjena na tržištu.
Pored toga, održavanje kvalitetnog odnosa s brokerskim društvima i interno usklađivanje timova često zahtijeva dodatno vrijeme i resurse. Dodatno vrijeme je mozda najvazniji segment koji morate biti spremni izdvojiti da bi ste neki projekat doveli do kraja.
S obzirom da tvoj posao uključuje održavanje odnosa i podršku ključnim klijentima, koji su po tebi ključni faktori za dugoročna i stabilna poslovna partnerstva?
Ključni faktori uključuju povjerenje, transparentnu komunikaciju i sposobnost brzog odgovora na promjene u potrebama klijenata. Također, redovno održavanje sastanaka i uspostavljanje zajedničkih ciljeva jača naš odnos i osigurava da svi ostanemo na istoj strani. Osjećaj zajedništva i međusobne podrške također igra veliku ulogu.
Biti bilo kakav lider znači imati nepokolebljivu vjeru u svoju viziju i duboko povjerenje u svoju sposobnost da dovedeš do pozitivnih promjena.
Velike kompanije često upravljaju većim vrijednostima i složenijim rizicima. Koji je, prema tvom mišljenju, najvažniji proizvod osiguranja za takve klijente?
Za velike kompanije, mislim da su sveobuhvatni osiguravajući paketi, uključujući osiguranje imovine, odgovornosti i rizika poslovanja, najvažniji. Također, specijalizirani proizvodi koji se odnose na cyber osiguranje postaju sve bitniji s obzirom na rastuće prijetnje u digitalnom prostoru.
Međutim, cijeneći činjenicu da su zaposlenici svake kompanije najvažniji resurs, rekla bih da je dobrovoljno zdravstveno osiguranje ključni proizvod koji svaka ozbiljna kompanija treba da ima.
U ASA CENTRAL osiguranju si već više od 5 godina, a ljubav prema ovom poslu razvila si i kroz porodični biznis. Koje su prednosti rada u porodičnoj firmi, a koje u velikoj liderskoj kompaniji kao što je ASA CENTRAL osiguranje?
Rad u porodičnoj firmi omogućava blisku saradnju i bržu adaptaciju, dok veće kompanije poput ASA CENTRAL osiguranja pružaju stabilnost i mogućnosti za profesionalni razvoj. U ASA CENTRAL osiguranju imamo pristup resursima i alatima koji olakšavaju rad, kao i širu mrežu kontakata, što je neprocjenjivo za uspjeh u ovoj djelatnosti. Privilegija je biti dio tima koji pobjeđuje.
Uspjeh i u jednim i u drugim jeste da ste disciplinovani svaki dan u sitnim stvarima, koje će vremenom omogućiti da postignete daleko veći uspjeh nego što ste mogli zamisliti.
Poznato je da si stvastven ljubitelj treninga. Koliko je fiziča aktivnost važna za uspostavaljanje životnog balansa?
Fizička aktivnost je ključna za održavanje mentalnog i fizičkog zdravlja. U mom slučaju, ona pomaže u smanjenju stresa, poboljšava koncentraciju i povećava energiju, što je posebno važno u dinamičnom poslovnom okruženju.
Redovni treninzi mi omogućuju da se opustim i ponovo usmjerim fokus na prioritete. Koliko god da ste posvećeni poslu, ne smijete zaboraviti da ste ljudsko biće čija se energija troši. Logično je da ju trebate nadoknaditi. Trik je pronaći najbolji način na koji punjenje baterije najbolje imponira vama. Za mene su to trenizi.
Kao majka dvije kćerke, šta si naučila od njih što bi moglo poslužiti kao vodilja svim odraslim osobama? Šta imaju djeca što bismo i mi, kao odrasli, trebali zadržati ili usvojiti?
Od svoje dvije djevojčice sam naučila vrijednost radoznalosti i igre. One pristupaju životu s otvorenim srcem i umom, što je nešto što bismo svi trebali zadržati. Djeca su stalni izvor učenja, naravno, ako želite učiti od njih i s njima. Također, njihova sposobnost da lahko opraštaju i grade nove odnose može nas podsjetiti na važnost međuljudskih veza i empatije.
Roditeljstvo je proces svakodnevnog učenja, baš kao i rad u bilo kojem segmentu. I to nikad ne prestaje. Ne možete nikada doći do tačke u kojoj ćete reći da ste sad savršen roditelj, da ste sve naučili, sve prepreke savladali. Tako je i u poslu. Ako ste posvećeni poslu koji radite i ako vam je stalo do klijenata, nikada ne prestajete istraživati bolje i lakše mogućnosti za njih. Ova otvorenost za učenje i prilagodbu ključna je za uspjeh, kako u roditeljstvu, tako i u profesionalnom životu.