Sanja Bošnjak – primijećena kreativnost u priči „Žene lideri“ u ASA CENTRAL osiguranju
U nizu razgovora sa ženama liderima, danas donosimo intervju sa Sanjom Bošnjak, digital marketing menadžericom u ASA CENTRAL osiguranju. Sanja je prepoznata kao jedan od kreativnih i posvećenih djelatnika u ASA CENTRAL osiguranju. Njena strast za inovacijama i ambicioznost izdvajaju je kao lidera u djelatnosti digitalnog marketinga. Kroz svoj rad, Sanja ne samo da pomiče granice kreativnosti, već i postavlja visoke standarde u implementaciji digitalnih strategija. Njena sposobnost da prepozna i iskoristi nove trendove i tehnologije rezultirala je nizom uspješnih kampanja koje su značajno doprinijele razvoju i prepoznatljivosti ASA CENTRAL osiguranja na tržištu BiH. Više od svemu pročitajte u današnjem intervjuu.
Možeš li nam reći nešto više o tvom trenutnom radnom mjestu i glavnim odgovornostima kao digital marketing menadžerice u ASA CENTRAL osiguranju?
Razvoj digitalnih medija doveo je do toga da je digitalni marketing trenutno jedno od IN poslovnih područja. Iako se na prvu čini jednostavno, smatram da je ovo područje jako kompleksno i da zahtjeva dosta tehničkog znanja, iskustva i posebno kreativnosti. Digitalni marketing je skup strategija i tehnika koje se koriste za promociju proizvoda ili usluga putem digitalnih kanala. Trenutni fokus ASA CENTRAL digitalnog marketinga je web stranica, webshop, društvene mreže, newsletteri, digitalni letci, Viber kanal, Google oglasi, a uskoro i TikTok.
Iako se razlikuju po mnogim parametrima, jedna je zajednička polazna točka za sve kanale komuniciranja: „Ući“ u čizme svih postojećih i potencijalnih klijenata, kako bi razumjeli njihove potrebe i ono što ih najviše privlači. Uz to je važno pratiti statističke podatke te na kraju sve zaokružiti u uspješnu marketinšku priču.
Koji su ključni izazovi s kojima se suočavate u digitalnom marketingu unutar djelatnosti osiguranja i kako ih prevazilazite?
Trendovi i tehnologije se jako brzo mijenjaju. Digitalni sadržaji „iskaču iz paštete“, ali se još brže preskaču. Marketing u osiguranju je poseban izazov jer prodaje uslugu koja nije opiljiva. Osim privačenja pažnje dobrom kampanjom, naš cilj je razvijanje svijesti o osiguranju, kao i upoznavanje klijenata s benefitima koje ostvaruju. U ASA CENTRAL osiguranju kontinuirano radimo na tome, tako što pratimo tržišne reakcije i prilagođavamo strategije.
Jedan od najvećih izazova je primjena umjetne inteligencije u marketingu. Naprimjer, istaživanje putem tražilice je znatno skraćeno na alatima umjetne inteligenecije. Vizuali koje smo prije mogli dobiti samo od strane grafičkog dizajnera, sada se mogu generirati u nekoliko sekundi putem AI aplikacija. Međutim, kvaliteta takvog sadržaja još uvijek nije na visokom nivou.
Smatram da su tehnološke inovacije korisne i da iz svake treba uzeti najbolje, ali vjerujem da iste nikada neće moći u potpunosti zamijeniti ljudski faktor. Naša snaga leži u kombinciji tehnoloških rješenja, ljudske kreativnosti i iskustva.
Kako ASA CENTRAL osiguranje koristi digitalne kanale za poboljšanje korisničkog iskustva i angažmana?
U ASA CENTRAL osiguranju koristimo raznovrsne digitalne kanale, kako bi doprli do šire publike i prilagodili poruke različitim korisničkim segmentima. Međutim, ono što nas izdavaja je kreativnost, koja nam omogućuje stvaranje novih ideja i rješenja.
Cijeli tim se sastoji od stručnjaka koji se međusobno nadopunjuju, pri čemu je svaki član u nečem bolji od drugog. Ta sinergija doprinosi stvaranju inovativnih i korisnicima prilagođenih rješenja. Također, želim istaknuti važnost pozitivne atmosfere unutar kompanije, koja je ključna za uspješno poslovanje, naročito u odjelu marketinga. Kao tim, zračimo pozitivnom energijom, što se odražava na naš rad i način na koji komuniciramo s klijentima.
Možeš li podijeliti neki primjer uspješne digitalne kampanje koju si vodila i što misliš da je najviše doprinijelo njenom uspjehu?
Ovakvo pitanje je „vruć krompir“ i više bih voljela da moje kolege i Uprava odgovore na isto. Do sada smo napravili niz uspješnih digitalnih kampanja i općenito marketing kampanja, a najviše bih izdvojila kampanje za proizvod putno zdravstveno osiguranje „Tvoj najveći zaštitni faktor“, osiguranje kuće ili stana „Probudi se prije alarma“ i dobrovoljno zdravstveno osiguranje „Biti zdravi“.
Smatram da su nas ove kampanje pozicionirale kao lidera u marketingu osiguranja. Ponudli smo tržištu nešto drugačije, kreativno i zabavno, a istovremeno odlučno i sigurno. Marketing ne smije biti dosadan, bez obzira na djelatnost. Osiguranje je zaštita od financijskih troškova svih naših klijenata i sigurnost u izazovnim situacijama, ali mora biti razumljivo i pristupačno svima. Klijenti žele osjećaj sigurnosti i bezbrižnosti, a to je ono što pružamo kroz naše kampanje i uslugu ASA CENTRAL osiguranja.
Kako se pripremaš za buduće promjene i izazove u digitalnom marketingu, posebno s obzirom na stalne tehnološke inovacije?
Svako jutro započinjem s čitanjem najnovijih vijesti, kako bih ostala u toku s novostima iz različitih djelatnosti. Pravovremene informacije za mene su izuzetno vrijedne. U slobodno vrijeme čitam, istražujem i putujem, što mi pomaže u stjecanju novih znanja. Također, redovno razmjenjujem mišljenja s kolegama iz istog poslovnog područja. ASA CENTRAL osiguranje ulaže u razvoj djelatnika putem različitih edukacija. Zahvaljujući tome, imam priliku pohađati formalne edukacije, koje me dodatno razvijaju i pripremaju za sve buduće izazove.